§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników wykładów z cyklu „Bio jest cool” (zwanych dalej „Wydarzeniem”), które odbędą się w dniu 19 maja 2023 roku
w Krakowie na terenie III Kampusu UJ przy ul. Gronostajowej 7.
2. Organizatorem Wydarzenia jest Wydział Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ (zwany dalej „Organizatorem”).
3. Uczestnikiem Wydarzenia jest każda osoba fizyczna (zwana dalej „Uczestnikiem”), która najpóźniej do dnia 17 maja 2023 roku zgłosiła chęć udziału w Wydarzeniu w sposób,
o którym mowa w § 2 Regulaminu i zaakceptowała zasady uczestnictwa w Wydarzeniu, o których mowa w Regulaminie.
4. Regulamin jest udostępniany Uczestnikom na stronie internetowej pod adresem https://wbbib.uj.edu.pl/dla-szkol/bio-jest-cool (zwanej dalej „Stroną Wydarzenia”),
w wersji polskojęzycznej w sposób umożliwiający jego pobranie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Wydarzenia lub odwołania Wydarzenia w sytuacji gdy jego przeprowadzenie w terminie oraz formie, o których mowa w ust. 1 powyżej będzie niemożliwe albo nadmiernie utrudnione z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności z powodu ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z wprowadzeniem stanu pandemii. Zmiana terminu Wydarzenia lub informacja o odwołaniu Wydarzenia zostanie niezwłocznie ogłoszona na Stronie Wydarzenia. Organizator nie będzie wobec Uczestników zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania z tego tytułu, ani do zwrotu kosztów poniesionych celem uczestnictwa w Wydarzeniu.
6. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie Wydarzenia, w tym prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień prelegentów. W razie wprowadzenia zmian, Organizator poinformuje o tym niezwłocznie na Stronie Wydarzenia.
§ 2
Rejestracja udziału w Wydarzeniu
1. W Wydarzeniu może uczestniczyć maksymalnie 350 osób.
2. Udział w Wydarzeniu jest nieodpłatny i wymaga wcześniejszej rejestracji poprzez formularz rejestracyjny (zwany dalej „Formularzem”) dostępny na Stronie Wydarzenia.
3. Organizator nie odpowiada za podanie przez Uczestnika błędnych lub nieprawdziwych danych podczas rejestracji uczestnictwa w Wydarzeniu.
4. O przyjęciu zgłoszenia uczestnictwa w Wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku niezakwalifikowania się do udziału w wydarzeniu uczestnik otrzyma od Organizatora wiadomość e-mail informującą go o tym fakcie.
5. W Formularzu uczestnik potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i akceptację postanowień Regulaminu. Brak akceptacji postanowień Regulaminu jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Wydarzeniu.
§ 3
Zasady udziału w Wydarzeniu
1. Szczegółowy program Wydarzenia dostępny jest na Stronie Wydarzenia.
2. Uczestnik po przybyciu na miejsce Wydarzenia zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności w recepcji, w holu głównym Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego.
3. Uczestnik biorący udział w Wydarzeniu jest zobowiązany przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowane jest Wydarzenie.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione i zgubione podczas Wydarzenia oraz za rzeczy oddane do szatni.
5. Personel Wydarzenia w przypadku zakłócania przez Uczestnika ładu i porządku publicznego oraz nieprzestrzegania obowiązujących w dniu Wydarzenia zasad reżimu sanitarnego jest uprawniony do:
a) wezwania Uczestnika do stosownego zachowania;
b) żądania opuszczenia terenu Wydarzenia przez Uczestnika.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Wydarzenia, Organizator może korzystać z monitoringu obejmującego cały teren Wydarzenia, jak i jego poszczególne fragmenty.
§ 4 Wizerunek
1. Wydarzenie może być nagrywane i fotografowane jedynie przez Organizatora. Zakazane jest nagrywanie wykładów przez Uczestników.
2. Uczestnik deklarując w Formularzu chęć osobistego udziału w Wydarzeniu, wyraża nieograniczoną czasowo, terytorialnie, ilościowo i jakościowo, zgodę na wykorzystanie jego wizerunku utrwalonego przez Organizatora w celach dokumentacji oraz promocji Wydarzenia.
§ 5 Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Uniwersytet Jagielloński informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jagielloński,
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, reprezentowany przez Rektora UJ.
2. Uniwersytet Jagielloński wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@uj.edu.pl lub pod nr telefonu 12 663 12 25 – w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) rejestracji w Wydarzeniu;
b) szybkiego poinformowania o zmianach terminów Wydarzenia lub o jego odwołaniu;
c) dokumentacji, informacji i promocji Wydarzenia – w odniesieniu do danych osobowych Uczestników w postaci wizerunku – na podstawie udzielonej przez nich zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Pani/Pana dane podane w formularzu rejestracyjnym przechowywane będą przez okres organizacji Wydarzenia oraz do czasu dokonania ostatecznego rozliczenia
i zamknięcia Wydarzenia.
5. Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym nie będą udostępniane osobom trzecim.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych i uprawnieniach przysługujących zgodnie z RODO, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także prawo do usunięcia danych osobowych ze zbiorów administratora (chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne dla wykonania obowiązku prawnego albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO.
7. W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: sekretariat.wbbib@uj.edu.pl, pocztą tradycyjną na adres: Gronostajowa 7,
30-387 Kraków, lub wycofać osobiście stawiając się w Sekretariacie ds. ogólnych WBBiB.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
§ 6
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin jest udostępniony Uczestnikom Wydarzenia na Stronie Wydarzenia i wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na wyżej wymienionej stronie.
2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.